Rajd szkolny SUPER-AKCJA

W dniu 25.10. 2016 r. odbył się rajd szkolny, który jest tradycją naszej szkoły od wielu lat. Jego celem była integracja całej społeczności szkolnej.

W tym roku Rajd Gimnazjum 34 rozpoczął się na dworcu kolejowym Kraków - Płaszów, z którego pociągiem pojechaliśmy do Skawiny, w której (z powodu remontu) przesiadliśmy się do autokarów, które zawiozły nas do Lanckorony. Część z nas żartowała sobie, że nie ruszyliśmy się z miejsca, ponieważ dworzec kolejowy w Kalwarii Lanckoronie i Kraków - Płaszów mają taki sam adres.

W Lanckoronie, po opuszczeniu autokarów, udaliśmy się w pieszą wędrówkę. Trasa wiodła po części drogą asfaltową, częściowo ścieżkami lub łąkami, czy nawet błotem. Podczas naszej wycieczki zatrzymaliśmy się na pięknym Moście Aniołów, który poprawił nasze nie zawsze anielskie charaktery. Dość stroma trasa sprawiła, że część uczestników rajdu oceniła ją jako bardzo męczącą i w połowie miała dość, jednak dla klas sportowych był to poniekąd test na wytrzymałość.

Po aktywnie spędzonym czasie przyszła pora na ognisko. W społeczności pełnej szarmanckich mężczyzn pierwszeństwo w pieczeniu kiełbasek otrzymały dziewczyny. Kiedy koleżanki się posilały, chłopcy brali udział w honorowej rywalizacji w przeciąganiu liny. Najsilniejsi i najlepsi pod względem taktycznym okazali się reprezentanci klasy 2s, którzy w pięknym stylu pokonali pozostałe drużyny.

Po obejrzeniu ruin na Górze Zamkowej oraz zwiedzeniu Rynku w Lanckoronie udaliśmy się w drogę powrotną. Piękna jesienna pogoda sprawiła, że był to bardzo przyjemny spacer. Dla niektórych podróż powrotna pociągiem stała się okazją nie tylko do rozmów i dzielenia się wrażeniami, ale też do zorganizowania mini-przeglądu piosenek disco polo.

Naszym zdaniem tegoroczny rajd był udany oraz ciekawy.

SUPER-AKCJA - Szkoła się bawi, czyli integracja środowiska szkolnego.

Samorząd Uczniowski Gimnazjum 34
Poleć znajomemu
Imię i nazwisko nadawcy:
E-mail adresata:
Poleć
Link został wysłany
Newsletter
juliada mlodziez smiglo

Powered by mtCMS   •    Wszelkie prawa zastrzeżone   •    Projekt i wykonanie MTWeb